Subject: Re: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 01.12.2024
From: "Ljudmilla Latt" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 13:52:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kohtla-Järve Tammiku Põhikoolil on sõlmitud leping Terviseameti laboriga (nr 
4.2-3.2/23/99), mis kehtib kuni 2027. aastani.

Vastavalt lepingule teeb Terviseameti labor kord kuus Kohtla-Järve basseini 
veest bakterioloogilisi ja keemilisi analüüse, samuti võetakse kord kuus 
proovid veevõrgust ning lisaks tehakse köögis pinnaproove.

Teie kirja kohaselt ootavad meid ees muudatused. Palume teil täpsustada, 
mida me kooli poolt tegema peaksime. Kas peame leidma uue labori ja sõlmima 
nendega uue lepingu? Või kas teie korraldate meie piirkonnas töö lepingus 
kokkulepitud tingimustel?

Lugupidamisega
Ljudmilla Latt
 <https://www.tammiku.edu.ee/>

Direktor
tel. 55599996

вт, 24 сент. 2024 г. в 08:08, Nina Sadovskaya 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >:

---------- Forwarded message ---------
От: Tammiku Põhikool <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: пн, 23 сент. 2024 г. в 15:36
Subject: Fwd: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta 
alates 01.12.2024
To: <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

---------- Forwarded message ---------
От: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: пн, 23 сент. 2024 г. в 15:18
Subject: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 
01.12.2024
To:

Hea klient

Edastame info rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 
01.12.2024. a.

Edukat koostööd soovides

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

-- 

Lugupidamisega

Olga Smorodkina
sekretär
Kohtla-Järve Tammiku Põhikool
Puru tee 38, Ahtme linnaosa, 31023 Kohtla-Järve
Ida-Viru maakond
tel +372 33 67542
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>